ELF Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Det är verkligen konstigt och inte finns det någon sida till tillverkarna som man kan besöka. Jag har letat som ett svin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag behöver inte installera min ... Kommer upp... Fast jag har ju en annan mp3 + windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 kanske kan uppdatera 98:an till en ME lr nott :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Salt-Popcorn^ Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 För det 1:E den en CD med som man moste instalera på 98 med inet på XP För det 2:Om du har instalerat den CD så Kanske det fins nya dri´vrutiner till dne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Det är verkligen konstigt och inte finns det någon sida till tillverkarna som man kan besöka. Jag har letat som ett svin... Hittade massa länkar till dem, men sidan har lagts ner av någon anledning..kanske har gått i konkurs eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 eller fixar dom ny design och/eller uppdaterar programmen och allt annat som ska finnas på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Köp en ny dator, man kan få den billigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Hahahaha. Pappa behöver ingen bättre dator. Men jag ska köpa lite delar som jag sak slänga in i ett schassi men WinXP :) Så det här ämnet tyckar jag att det är onödogt nu. Om det nu inte är någon som vill försöka fixa det. Mig kvittar det för nu :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Kanse din mp3 var gamal som kanse hade komit ut år 2001. När du hade köpt mp3 å fick en cd: till en program kanse den var bara gord för datorer windos 95,98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Vad alla ska tjata om att allt är för gammalt bara för att det inte fuknar som det ska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 mm om de står att de ska funka så kan de ju inte vara för gammalt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 asså, en MP3 spelare är ju en sak man spelar musik på (typ som en freestyle) swå vad ahr det med PC att göra? mp3 koplas till dator och det är ju det han har problemmed eller hur och det har ju med dator att göra eller??? eller så kansje jag har fel jag vet inte riktigt :S *komentera inte min stavning tack* aja men det har iallafall med dator att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.