Hoppa till innehåll

Hata PS2 till varje pris


Kassler
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 111
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

När vi ändå är igång killar så kan ni bli medlem i min "hata Kassler från fuska.se klubbem"

 

 

ja joinar lätt...å de e inte på skämt, tycker ja ser kasslers å hans inlägg över allt, å alla i stil med: aa, lr hur...mm det tycker jag oxå...

bara massa spam för å få inlägg+poäng, dessutom har han en ful avatar ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När vi ändå är igång killar så kan ni bli medlem i min "hata Kassler från fuska.se klubbem"

 

 

ja joinar lätt...å de e inte på skämt, tycker ja ser kasslers å hans inlägg över allt, å alla i stil med: aa, lr hur...mm det tycker jag oxå...

bara massa spam för å få inlägg+poäng, dessutom har han en ful avatar ;P

Du har också en rätt ful avatar. En kille med loj näsa och mögligt skinn. Men åter till ämnet vi är inte här för att jämföra avatar utan för att Hata PS2 hohooo. trodde du kunde äga mig va? Och det att jag bara spammar är skitsnack. Är det något inlägg som är värt att svara på så gör jag det! Men jag spammar nästan aldrig. Har väl kanske hänt någon gång men jag spammar inte mer än vad du gör. Och tycker du att denna tråden är dum så stick härifrån till någnon av dina missanpassade onödiga trådar.Jaag citerar:"Jag är rätt snygg..." och "blrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spelnisse
Dena tråden borde låsas tycker jag. Bara massa spam av kassler.

 

Det e ni som borde låsas ute från det här inläget!!!

Gå till erat eget inlägg,ni måste ju inte precis vara här!!! :new_argue:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kannibalgäddan

ok:extremt osköna och plastiga handkontroller,kass prestanda,har typ två spel som e bra...ska ja fortsätta??oj då!förlåt mig så mycket!man skulle ju bara säga EN sak!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Handkontrollerna -eller va man nu man ska kalla dom plastiga-japanska väl formade klumparna.

Är till 100% OSKÖöööna. jag får f-n skavsår av o hålla i dom dessutom värk i handlederna.

GC har liknande men bättre handk. De ä väl inte så konstigt heller Game cube är liksom PS Japanskt SKIT !

Microsoft XBOX EAGER KOLOSALT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/// Re@L X_LIRER

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...