Kassler Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2004 ok:extremt osköna och plastiga handkontroller,kass prestanda,har typ två spel som e bra...ska ja fortsätta??oj då!förlåt mig så mycket!man skulle ju bara säga EN sak! Fortsättning. Den har en dvd(kanske tycker jag verkar dum nu men en spelmaskin med dvd är ingen renodlat spelmaskin), Fortfarande den dyraste konsolen fastän den är Den är den äldsta och den sämsta och den har en ful kantig design och vill man få den att se någorlunda snygg ut måste man köpa ett stöd till den för 149 kronor så att den kan stå upp. Men då blir det halvt livsfarligt att stoppa i ett spel eftersom den riskerar att ramla ut vilket i sin tur leder till att skivorna pajar så att vi köper nya så att sony får mer pengar att slösa upp på onödiga (spel)maskiner. Känn dig sönder ägd kackelrott :1_ckyou:
Gäst Disco Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 det här är ju bara en onödig tråd för att tjäna poäng. ps-2 är iallafall snyggare och smidigare än x-box. dem har samma spel men högre priser på x-box. det är bara tre stycken som tycker ps2 är dåligt. det är: råa kassler, nördgäddan och spelnörden
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 som om du har nåt att komma med,disco/bikboy/bönan!
Nafrali Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Håller inte med! Ps-2 har inte smidigare eller snyggare än x-box. Men det andra håller jag med. Är det bara jag som tycker att tråden borde låsas?
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 kan inte vi få ha våran tråd ifred elle??? :evil: och föresten Disko har du kollat hur många som e med i kasslers klubb lite mer en tre!!!
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 just det!men stick till gaystation forumet istället"!!!
Nafrali Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Jag tycker inte att deta handlar om x-box. Mer Ps2
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 man blir lite misstänksam....
Secred Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Jag tycker inte att deta handlar om x-box. Mer Ps2 Skulle tråden passa in bättre på PS2-forumet isåfall? Jag skulle inte tro det.
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 äh orka ja går offline!hejdå till alla som INTE tyckeer att tråden borde låsas
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Jag sticker nu också! då! :mrgreen:
Rekommendera inlägg