Amaeli Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Hej! Min avatar går inte att sätta in.... vet nu hur man kan göra för att fixa det Redigerat 22 December 2005 av goldust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Vad menar du?Den syns ju.. Men annars kan du uppdatera om den.. Redigerat 22 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Eller så är den 125*125 pixlar och vissa datorer kan inte se dem! t.ex min! jag ser inte min avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) (Oj dubbel!) Redigerat 22 December 2005 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Avatar regler: - Den får inte vara större än 125x125. - Den får inte vara större än 12kb. - Den får inte vara animerad. - Den får inte bryta mot regler/lagar. - Den måste vara av gif,jpeg,jpg,png. - Du kan behöva uppdatera sidan efter du bytt, högerklicka och tryck uppdatera för bäst resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.