Black Shadow Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) Den shamanen.......... Undrar om han vet att det finns FP's :P EDIT : Min kompis är 60 Orc Shaman och han är med i Dom horda, alltså där Klack var med, men han heter Khana, och han har émigrerat tillsammans me Dom Horda till Maghteridon, jag kör på BL fortfarande Redigerat 28 December 2005 av Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Horde betyder inte hård :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 HEHE! Den första var bra, men jag förstod inte den andra... suck :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Den shamanen.......... Undrar om han vet att det finns FP's :P EDIT : Min kompis är 60 Orc Shaman och han är med i Dom horda, alltså där Klack var med, men han heter Khana, och han har émigrerat tillsammans me Dom Horda till Maghteridon, jag kör på BL fortfarande hehe ;) Jag hittade bara på något forum för ett tag sen.. och "LoL", vad menar du? Dom Horda är förmodligen inte ett svenskt namn, så dom syftar nog inte på de hårda.. Har ni hört talas om Guild mastern för Wipe Club på Chromaggus? Han har ett par problem.. Här har ni en länkar där ni kan höra när han snackar i en av deras raids: http://media.putfile.com/ony_wipe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Dom Horda är en Svensk guild, är själv med i den på Magtheridon. Däremot är det inte bara svenskar som är med i guilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Haha, visste inte ens att det fanns sådana dumma människor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg