Hoppa till innehåll

Favorit Ras?


kola_king

Vilken är din favorit ras i Warcraft?  

193 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst Difeez

wow eller wow3?

 

 

Ursäkta mig, vad snackar du om? WoW3 om det ändå existerade, antar att du menar Warcraft 3. Gnomer fanns inte med i WC3 så det måste alltså vara WoW. (Om jag inte tar fel) Och om det var WC3 borde Pandaren finnas med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 139
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Själv röstar jag på Night Elf, för de är kul att kuta om kring och slakta med, jag har en lvl 16 night elf - Slaktar skiten på warsong =D'

 

(PS: de som har röstat på Annan ras måste ha röstat på Dranei, USCH, de ser ut som nånting snuskigt skit!! - PS: gå in på Google.se och sök på Dranei - då får ni se hur de skunkarna ser ut!! )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv röstar jag på Night Elf, för de är kul att kuta om kring och slakta med, jag har en lvl 16 night elf - Slaktar skiten på warsong =D'

 

(PS: de som har röstat på Annan ras måste ha röstat på Dranei, USCH, de ser ut som nånting snuskigt skit!! - PS: gå in på Google.se och sök på Dranei - då får ni se hur de skunkarna ser ut!! )

 

 

behöver väl inte vara dranei eller? för blizzard har väl inte sagt vilken ras det ska vara än? eller har dom, har inte kollat på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...