@lex Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Hur smart är ni? klarar ni av dessa frågor? Det ska vi snart ta reda på... 1. Matematik: Vad är en sjuttiandradel av 6? 2. Svenska: Vem har skrivit "Barnens ö"? 3. NO (Kemi): Vilken är den kemiska beteckningen för koksalt, saltsyra och Unununium? 4. SO (Geografi): I vilken världsdel ligger Hamilton? 5. Spanska: Vad betyder "Soy trece años"? 6. Engelska: Vad betyder "Grappling Hook"? 7. Musik: Vad heter medlemmarna i f.d. ABBA? Nu har ni fått några ämnen, då ska vi se om ni klarar av det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 1.svar:0,08333333333 ja skriver bara några treor för det blir hur många treor som helst 2.svar:Elsa Beskow? 3.svar:har jag inte lärt mig än 4.svar:Europa? 5.svar:Hur mår du? 6.svar:fångsthake 7.svar:Björn Ulveaus,Benny Andersson,Agneta Fältskog,Anni-Frid Lyngstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 feman är: är du tre år??? hehe jag kna spanska...de andra kan jag ente jag går i feman så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 hehe jag går bara i fyran!!, gör lite som vi kan!!, jag kan matte! (tror jag) svar: 0,041666666666666666666666666666667 enligt så jag tenkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 feman är: är du tre år??? hehe jag kna spanska...de andra kan jag ente jag går i feman så... Trece betyder 13 inte 3.... Tres e 3.. Bara en upplysning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Nr5är faktiskt: Jag är 13 år!! Det visste ni inte va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Nr5är faktiskt: Jag är 13 år!! Det visste ni inte va?Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 4. Australien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Hur smart är ni? klarar ni av dessa frågor? Det ska vi snart ta reda på... 1. Matematik: Vad är en sjuttiandradel av 6? 2. Svenska: Vem har skrivit "Barnens ö"? 3. NO (Kemi): Vilken är den kemiska beteckningen för koksalt, saltsyra och Unununium? 4. SO (Geografi): I vilken världsdel ligger Hamilton? 5. Spanska: Vad betyder "Soy trece años"? 6. Engelska: Vad betyder "Grappling Hook"? 7. Musik: Vad heter medlemmarna i f.d. ABBA? Nu har ni fått några ämnen, då ska vi se om ni klarar av det! :) det e inte smarthet, de e allmänbildning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Förresten, jag glömde berätta... EN av frågorna är en kuggfråga... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Sjutiandel vad är det för nåt? Sjutiodel heter det väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Hur smart är ni? klarar ni av dessa frågor? Det ska vi snart ta reda på... 1. Matematik: Vad är en sjuttiandradel av 6? 2. Svenska: Vem har skrivit "Barnens ö"? 3. NO (Kemi): Vilken är den kemiska beteckningen för koksalt, saltsyra och Unununium? 4. SO (Geografi): I vilken världsdel ligger Hamilton? 5. Spanska: Vad betyder "Soy trece años"? 6. Engelska: Vad betyder "Grappling Hook"? 7. Musik: Vad heter medlemmarna i f.d. ABBA? Nu har ni fått några ämnen, då ska vi se om ni klarar av det! :) 1. 0,12 2. Örjan Sikin 3. JgjjdUIEengdUIDE89V(46vf#)uiP ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 4. I TV:n ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 5. Jag är tretton år. 6. Krokig hake ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 7. Nånting ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? (Har glömt bort det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.