wilmerx.tk Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Hej! Jag tänker öppna en hemsida men vet inte riktigt vad jag ska ha på den. Så kanske någon vill vara med på sidan? Då får ni adda mig på msn :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 hmmm du kan ju ha vad som helst på den...hitta på nåt som du själv gillar, kanske te.x kalle anka, manga, nintendo, Sony....möjligeheterna är oändliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 jag kan gärna vara med. Fast du får först hitta på vad det ska vara för tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 ja, justde, jag hänkar gärna också. hitta på ett bra tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Jag är gärna med men vi kan ta bf2 eller aoe2 eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 ja anar att ni får flest besökare om ni tar wow! tänk hur många som spelar age of empire 2 jämfört med world of warcraft :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Om ni vill vara med så tar vi resten på msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 vad är din msn då ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Forum eller vanlig sida ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vad är det för mening emd en sida när ni inte ens vet vad den ska handla om? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vad är det för mening emd en sida när ni inte ens vet vad den ska handla om? :S Om du läser inläggen så ser du att somliga tänker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 En kompis som jag har gav mig plats på hans server för att jag ska kunna ha en egen hemsida men jag vet inte själv vad det ska vara. Den platsen på servern har stått orörd sen dess och jag har inga idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.