Gäst Mega93 Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 Är detta Wilmers tråd eller din "P.Dude". Skapa din egen tråd istället för att sno nån annans. Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 Hemsidan kan ju handla om nått av dina intressen, spel eller något annat. Citera
Mallex Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 Vad är det för mening emd en sida när ni inte ens vet vad den ska handla om? :S Inlägget var mest riktad till Wilmer <_< Citera
wilmerx.tk Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2006 Alla som vill vara med så finns jag på www_goosebumps_tk@hotmail.com Citera
neVah Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 kan va med... om ni behover nan som e kunnig om html, och asp ;P har utlandskt tangentbord just nu... so ja kan inte skriva de 3 sista bokstaverna i alfabetet Citera
Andersffs Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 Jag kan vara med om jag får ha min hemsidas banner på den. (Anders-site.info.se) Citera
Kraver Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 som sagt jag är med. jag är bra på att göra bilder i photoshop mm. Citera
Gäst Mega93 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Jag kan vara med om jag får ha min hemsidas banner på den. (Anders-site.info.se) Ingen ha sagt att de vill att du ska vara med... Och att du nu kräver att din banner ska finnas på sidan gör chanserna ännu mindra att dom faktiskt gör det. Citera
wilmerx.tk Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Hm. Jag tror att sidan ska handla om Hitman, nån som hänkar med? Citera
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Äntligen nått kul! Aja jag är nog med, men vad ska jag göra? Redigerat 3 Januari 2006 av Mallex Citera
Gäst Mega93 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Äntligen nått kul! Okej, men vad ska jag göra? aja jag är nog med! Du borde nog byta plats på "Okej, men vad ska jag göra?" och "aja jag är nog med!" för att det ska låta mindre.......konstigt. Citera
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Haha, jag märkte det nu när jag läste inlägget :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.