Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Steven möter man ju i elitefour. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Om du inte vill andvända master ball kan du kasta 20-50 Ultra Balls på Kyogre. så fångade jag honom. jaha ok hur ska jag få tag på dom 20-50 ultra balls då hadde du tängt dig :?: jag har mycke pengar men inte tänker jag slösa bort dom inte :!: :!: :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 eller måste jag det :?: :( :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 hehe tyvärr måste du det annars är det jobbigt att leta efter dom i världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Steven möter man ju i elitefour. nej honom möter man ju ganska ofta ju till t.ex när man går inte i grottan där kyrogre (vet inte hu det stavas) finns! hehe tyvärr måste du det annars är det jobbigt att leta efter dom i världen synd! :( finns det ingen boll som e särsilt bra för honom? :lol: :cry: I några rum så när man ommer in i dem rumen så blinkar det.du ska klicka där det blinkar så får du en nyckel till ett annat rum som du ska göra likadant i. ska man dyka i vatnet för att komma till det dära stället där det blinkar (room 3) för att få nycken :?: :?: :?: jag har hittat scarner nu men vad e det för not man byter med Capten Stern (vet inte hur det stavas) . DEEPSEATOOTH och DEEPSEASCALE vad e dom bra för (det e dom man kan byta för scaner med capt stern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 dom är bra för att utveckla en pokemon som jag inte kommer ihåg vad den heter men den är vatten sorten och har ett skall och om du ger den nån av dom och byter den så förvandlas den men till olika beroende på vilken du ger den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 den heter clamperl och till villka man kan utveckal han till kan du se på den här sidan http://www.serebii.net/pokedex-rs/176.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Puntus: DU behöber inte skriva 4 inlägg på raken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Pontus,När man har fångat kyogre och har klarat Elite-four en gång.så är han i Elite Four hela tiden sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Puntus: DU behöber inte skriva 4 inlägg på raken. jag gjorde det inte med flit non fixade så det blev så (tror det e non som jobbar med den här sidan) :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 DET ÄR GANSKA DYRT MED 30-50 ULTRA BOLL JAG ANVENDE MASTER BOLL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Men man ska möta jätte många gubbar och spara pengarna man får då kan man ju köpa 50 bollar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg