Gäst Mega93 Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Eftersom att det ofta skrivs inlägg om gamemaker och gamemakking så skulle det nog vara bra om det skapades ett subforum här. Typ "Gamemaking" eller nåt sånt.. - Bara ett förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 *hyr en truck för att flytta tråden...* *ringer...* *gurras maskin. truck? nae, vi har julstängt idag* *shit också* *hyr en helikopter* *ditt samtal har placerats i kö. du är nummer 94 i kön. ~dålig julmusik~* *ringer Göran...* *ja tjaru, jo det är ju val nästa år så om du kunde låna mig en... vad? på semester? jamen faen...* *schnyfft, jag kan inte flytta tråden!* ~jultomten landar~ *hejdu, rudolf och jag kan ta med oss tråden och dumpa den i något annat hörn av servern om du vill!* *perfekt, tackar tomten!* *tråd flyttad by tomten (da redman) and rudolf (da raindeer)* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 sorry..... Tänkte inte på att denna tråd hörde hemma i fuska.se forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 nu får ni sluta offtopica er här - *rensat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 jag tycker inte vi behöver ett GameMaker forum ... Vi behöver mer ett PS forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 gamemaker forum? Onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 LoL, inte gamemaker utan GamemakING i sin helhet. PC forumet får ju nästan dagligen frågor ang. gamemaking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Värför inte bara sätta ihop Gamemaking och Photoshop... PS behöver värkligen ett forum snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Maila förslag till [email protected] om ni har några eller skicka ett PM till mig. Dock krävs det att intresset är MYCKET stort och väldigt många trådar förekommer om samma spel/grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Men de finns ju jätte många somm tycker att det bordes starta et PS forum eller hur? Intresse finns de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 ett walker forum skulle sitta bra!!! där man kan diskutera om MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Mycket bättre om Tomatketchup,t.ex en tråd som handlar om "Vad brukar du ha på korven?Senap eller ketchup?".Jag skulle klart rösta på Ketchup :kung: GO RED!!! :lol: Gamemaking forum våre inte dåligt :blink: PS forum inte heller dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.