msxmsx Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Hej, Jag är på updarget Baladans (tror jag det heter) jag har precis åkt från Los Angeles och nu när jag åker till Los Angeles så går det inte att starta gäng krig vet ni vad det beror på?? Tack på förhand :) Sry om ni inte riktigt förstod är svårt att berätta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Hej, Jag är på updarget Baladans (tror jag det heter) jag har precis åkt från Los Angeles och nu när jag åker till Los Angeles så går det inte att starta gäng krig vet ni vad det beror på?? Tack på förhand :) Sry om ni inte riktigt förstod är svårt att berätta :) Finns inget uppdrag I San Andreas som heter ''Baladans''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 @Cyper:Vet inte,men hans att jag tror att det heter så,han var inte säker. @Du kanske har otur,det behöver inte alltid vara krig,för mig händer dt ganska ofta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Det kan inte bli gängkrig ungefär mitt i spelet p.g.a. att Groove street family är splitrat,men de förenas senare i spelet och då kan det bli gängkrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 när återförenas groove street familjen jag undrar jag är i san fierro och har nyss dödat ryder förädare han var ju med i ballas det var skit kul att se när hans båt sprängder :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 dom blir återförenade 2 gånger på uppdraget doberman så ska man döda en ballas och då e det första gången man kan starta/få gengkrig sen är det när man kommer till los santos och kör dom sista uppdragen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 okej tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 när återförenas groove street familjen jag undrar jag är i san fierro och har nyss dödat ryder förädare han var ju med i ballas det var skit kul att se när hans båt sprängder :D Jag kan säga till dig att i den sista uppdragen kommer du att få döda Big Smoke och den där polis chefen..Jag har nämligen klarat den :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 nämen nu får ju jag veta allting :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 när återförenas groove street familjen jag undrar jag är i san fierro och har nyss dödat ryder förädare han var ju med i ballas det var skit kul att se när hans båt sprängder :D mwn varför Big Smoke han är väll ingen förädare eller gör han som cj i san fierro att han jobbar åt folk för pengar för Big Smoke är ju skit cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg