softy_dbz Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 det är över ballt att åka till ett läger med klassen!! ÖVER BALLT.jag minns när vi hade vatten krig med pistoler.ha vi dränkte en tjej som ville det...ÖVER BALLT!! jag vill gärna höra minnen och var ni var och sånt...berätta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 jag har nog inte varit på nåt läger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 i sexan så va ja i töllsjö.de va hur kul som helst asså.o när vi skulle padla kanot så va de en som ramla i o de va typ 3meter djupt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Vi brukar åka på Hajk varje år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 verkar vara kul med läger,manjag har dock inte vari på något,men vi kommer åka till ett junk-läger i sexan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 verkar vara kul med läger,manjag har dock inte vari på något,men vi kommer åka till ett junk-läger i sexan :P du menar vell ett munk läger??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag kan komma med lite mer info om när jag och min klass åkte till Finnåker fast jag hinner inte det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 i femman, elle sexan, åkte min klass på läger. de slutade me att alla tjejer, å nåra killar, grät, för en lärare sa te en tjej "vill du hångla me mejj?", men han menade ba "ska vi kramas?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 verkar vara kul med läger,manjag har dock inte vari på något,men vi kommer åka till ett junk-läger i sexan :P du menar vell ett munk läger??? tror du att jag vill bli munk? :mrgreen: junk=skräp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vi åkte till ett ställe som hetter Korså! För det mesta var det trist men lite kul var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 verkar vara kul med läger,manjag har dock inte vari på något,men vi kommer åka till ett junk-läger i sexan :P du menar vell ett munk läger??? tror du att jag vill bli munk? :mrgreen: junk=skräp hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 I femman åkte vi till Vässarö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.