ullbergan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag har varit på vässarö det är kul där tycker jag hehe för när jag va där så hade vi vatten krig och skrämde tjejerna med små kryp i 4:an heheh :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 vi åker varje klass från när man är går i 6-orsversamhet till 5 åker vi till ett ställe som heter silvik men inte alla tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 när jag var i gräfsnäs förra året hadde vi asa kul.på ett as litet hopp torn dem hadde på bryggan där puttade vi i massa med tjejer som inte vågade hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 i femman fick vi åka till ett grymt ställe fast nu i sexan ska vi inte åka på läger bara för att vi gjorde det i femman:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.