Gäst Tobbis Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Hejsan! =] ja vet..de låter konstigt m,en så e de..ja köper saker på runescape för fuska mynt! :) just nu köper jag rune scimmys!!! 500/fm styck!! jag ändrar när ja köper annat :) Mvh , Tobbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NoBoDy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Hejsan! =] ja vet..de låter konstigt m,en så e de..ja köper saker på runescape för fuska mynt! :) just nu köper jag rune scimmys!!! 500/fm styck!! jag ändrar när ja köper annat :) Mvh , Tobbe Tja! Menar du att man kan fuska....på rs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Man kan inte fuska på Runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Tobbis, du får nog ge mer för en Rune scimmy, det är svårare att få tag på rune scimmitar än att få tag på fm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duckman Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Tobbis, du får nog ge mer för en Rune scimmy, det är svårare att få tag på rune scimmitar än att få tag på fm. Nej rune scimmys är lätta att få tag i, är man member finns det massa monster som droppar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Men alla är inte members. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 500 fm för 1 rune schimmy ???? SHIT JAG KAN SKAFFA DIG SKIT MÅNGA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ja, det är lätt att få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag har 5 till saly men 1000fm styck seru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag har 5 till saly men 1000fm styck seru sas hur kan du skriva att du har massor med saker och köper och säljer dina grejor , du kan ju inte ens lösenordet till din account ? lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 hur kan man vara member!!! vad kostar det egentligen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 kostar 42 spänn i månan att vara member(dyrare om man inte har credit kort) Ps. ja e member.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg