Boffaroffe Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 (redigerat) Nu vill jag ta upp det där med Mcspace igen,eftersom jag har två åsikter om det: För det första,det #21 skrev var helt onödig när han låste tråden,som jag skrev tidigare. För det andra,Mcspace har varit medlem här sen 2004 och skrivit mer än 150 inlägg,så han kan inte betraktas som en nybörjare som bara har skrivit ett inlägg och stuckit från sidan! Och vad var det som var så onödigt med dte #21 skrev när han låste tråden? (Han hade kanske inte sett de andra lämnar fuska.se-trådarna)? Desutom startar mcspace en ny tråd om att han inte ska dra, och så hade han skrivit det i en tråd lite tidigare, så vad är problemet? Onödigt att den är öppen när han skapat en tråd om att han ska stanna och inte sticka...? Redigerat 25 December 2005 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Nu tycker jag verkligen att du behöver glasögon! Mcpsace hade skrivit hans avskedsbrev före hans tråd om att han inte ska sticka,titta på tiden han skrev dem,och tro mig #21 visste att dessa tråd fanns,det där med Nessens och Mellanmjölks! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 (redigerat) Ärligt talat tycker jag att detta börjar bli lite tjatigt... De har inte gjort något på fuska.se som betyder något. Ren fakta, ingen saknar någon som inte tillfört världen något. Så om #21 såg trådarna eller inte skiter jag i. Det är han som bestämmer om han vill låsa de andras eller inte Man får förmåner om man är Stam-kund i visa affärer. Och vi lever i en komunistisk värld, finns inget att göra åt saken. [edit] Vet du vad "?" (Frågetecken) är? Redigerat 25 December 2005 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Inga argument? Världen är inte kommunistikst,vi lever inte under Stalins tid,inte vi i Sverige iallafall! Och denna hemsida är en demokratiskt sida,och ingen diskrimering ska äga rum här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Hej,jag har märkt att moderatorerna är orättvisa,anledningar,jo som t.ex när Xade,Guggo och Mcspace skrev sina avskeds brev,då blev dem låsta efter en viss tid(Kort tid)! Men sen när Mellanmjölk och Nessen skrev sina avskeds brev blev dem inte låsta...fastän Mcspace skrev sin tråd efter Nessens och Mellanmjölks så blev den låst... Skulle gärna vilja ha svar på detta och jag kommer inte att bli förvånad ifall denna tråd också blir låst! Håller med.Man får ju ta Förväl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Inga argument? Världen är inte kommunistikst,vi lever inte under Stalins tid,inte vi i Sverige iallafall! Och denna hemsida är en demokratiskt sida,och ingen diskrimering ska äga rum här! Argument? Vad är argument? Världen är kommunistisk, rasistsk, demokratisk, kapitalisktisk på samma gång, men nu är det så att alla inte insér det. De är för små för att fatta inebörden i allting, hur många ggr har inte någon blivit mutad för att (inte) göra något, för att man behöver pengar p.g.a. är så fattig så man knappt har råd med mat för dagen? Hur många mörkhyade är det som inte blivit insläppta på t.ex resturanger, pubar etc, pga att dem har en annan religion? Denna hemsida är inte heller helt demokratisk... Sågott som alla hemsidor på nätet är diktatisk. Sidan har moderatorer som varnar folk, vi har en ledare som håller iordning. Vi röstar inte om någon ska ha en varning eller inte? Om denna sida hade varit helt demokratisk hade sidan haft en reborn vid detta laget... Så där har du ännu ett fel~ Och som jag sa tidigare så går det inte stoppa diskrimineringen, man kan ju jämnföra kungen med en uteliggare. Kungen ska gå till en resturang som är ganska fin han kommer in. Sedan kommer uteliggaren, som nyss har hittat en femma och ska köpa lite vatten för dagen, de stänger dörren direkt. Det är exakt samma situation här... Det går inte stoppa. Pga, att dem har inte gjort något som betyder något för världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Väldigt sant, jag tror nog moderatorerna tycker mer om folk som NesseN och Mellanmjölk, och tycker inte att medlemar som mcscape är så värda >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Kanske för att NesseN T.o.m. har varit moderator? Sedan har ju MeM och NesseN varit medlemar sedan artonhundra kallt? Och dom har ju varit aktiva och skrivit LITE mer än mcspace... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 asså jag vet att jag kanske inte är den mest hmhm populära på forumet men jag vill inte bli betrakta som enn liten n00b.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Alla Mods tycker ju NesseN och MeM är söta :wub: Redigerat 26 December 2005 av Mujo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag har varit borta ett tag, men har nessen slutat.Jag tycker modarna kan vara lite konstiga men det kan ocksa vara rettvisa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Ja,Nessen har slutat.. Mellanmjölk,Guggo och Xade har också gjort det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg