Hoppa till innehåll

Vad Fick Ni I Julklapp ?

Rekommendera inlägg

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Digitalbox(Med alla SVTs kanaler[förutom alla regionala] och 4an), 1300 kr, En One Piece bok, Fantomen 2005, sängklader, scartcentral~, TV-bord, lampor, glödlampor, 4 T-shirts, 2 par shorts, 2 par byxor, en tjocktröja(den var för liten, får nog byta imorgon), en Trisslott(nit) och 100kr på mitt kontantkort.

Skrivet

jag fick 1gig minneskort till PSPn, GTA:Liberty City Stories, 2000 kr, 2 chokladaskar(av farmor och Mormor), Smällare(och en tändare), 2 deos, 2 duschkrämer, ny mus till datorn,några tröjor det var nog allt och det var en lyckad julafton!

Skrivet

Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså..

Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket..

2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn.

Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D

Skrivet

Fick inte så mycket dyrt och fint, men jag har egan pengar som jag köper för... :) (Är inget j*vla rikemansbarn, som de andra verkar vara...)

Fick 300 (trehundra) kronor, 2 spel (Vem där? och Sänka Skepp), tandborste och tandkräm. Godis, kläder, 2 böcker m.m.

Skrivet

Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså..

Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket..

2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn.

Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D

Använder du ditt barnbidrag för att köpa spel >_>...

Skum typ... Jag använder inte mitt barnbidrag för att köpa spel, jag får av mina föräldrar... Barnbidraget sparar jag B)

Skrivet

SPEL? var står det spel? :P

+ att jag får paya själv, så om jag vill ha ett spel så får jag köpa det för egna pengar och inte vara så bortskämd som du :)

Där står Musik och en ny bas..Men om du tycker det är spel så..Jag tror därimot att du har spelat för mycke spel och blivit virrig i pannan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...