Hoppa till innehåll

Vad Fick Ni I Julklapp ?

forum

Rekommendera inlägg

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Digitalbox(Med alla SVTs kanaler[förutom alla regionala] och 4an), 1300 kr, En One Piece bok, Fantomen 2005, sängklader, scartcentral~, TV-bord, lampor, glödlampor, 4 T-shirts, 2 par shorts, 2 par byxor, en tjocktröja(den var för liten, får nog byta imorgon), en Trisslott(nit) och 100kr på mitt kontantkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså..

Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket..

2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn.

Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick inte så mycket dyrt och fint, men jag har egan pengar som jag köper för... :) (Är inget j*vla rikemansbarn, som de andra verkar vara...)

Fick 300 (trehundra) kronor, 2 spel (Vem där? och Sänka Skepp), tandborste och tandkräm. Godis, kläder, 2 böcker m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså..

Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket..

2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn.

Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D

Använder du ditt barnbidrag för att köpa spel >_>...

Skum typ... Jag använder inte mitt barnbidrag för att köpa spel, jag får av mina föräldrar... Barnbidraget sparar jag B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SPEL? var står det spel? :P

+ att jag får paya själv, så om jag vill ha ett spel så får jag köpa det för egna pengar och inte vara så bortskämd som du :)

Där står Musik och en ny bas..Men om du tycker det är spel så..Jag tror därimot att du har spelat för mycke spel och blivit virrig i pannan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...