neVah Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 psp, 3200:-, kläder, nytt högtalarsystem, 3 böcker, 3 filmer, en tablettask ^^, oså nått mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Digitalbox(Med alla SVTs kanaler[förutom alla regionala] och 4an), 1300 kr, En One Piece bok, Fantomen 2005, sängklader, scartcentral~, TV-bord, lampor, glödlampor, 4 T-shirts, 2 par shorts, 2 par byxor, en tjocktröja(den var för liten, får nog byta imorgon), en Trisslott(nit) och 100kr på mitt kontantkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Massa pengar. Filmer och 2 böcker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Typ 8 kg marsipan >_<..En massa kläder..3000 kr.. Ett blåsrör - Wäähä nu ska jag förgöra typ alla ;D Och massa godis..synd att man är allergisk mot godis..attsen..jälva tomte ;( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 jag fick 1gig minneskort till PSPn, GTA:Liberty City Stories, 2000 kr, 2 chokladaskar(av farmor och Mormor), Smällare(och en tändare), 2 deos, 2 duschkrämer, ny mus till datorn,några tröjor det var nog allt och det var en lyckad julafton! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså.. Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket.. 2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn. Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 GBA spel, headset, kudde, kudde till, tröjja, Massor och åter Massor av Böcker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Fick inte så mycket dyrt och fint, men jag har egan pengar som jag köper för... :) (Är inget j*vla rikemansbarn, som de andra verkar vara...) Fick 300 (trehundra) kronor, 2 spel (Vem där? och Sänka Skepp), tandborste och tandkräm. Godis, kläder, 2 böcker m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 fick 9st montana graffiti burkar skall tagga ner hela ladan nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 fick 9st montana graffiti burkar skall tagga ner hela ladan nu :P Fick du med någon Cap till burkarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså.. Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket.. 2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn. Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D Använder du ditt barnbidrag för att köpa spel >_>... Skum typ... Jag använder inte mitt barnbidrag för att köpa spel, jag får av mina föräldrar... Barnbidraget sparar jag B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 SPEL? var står det spel? :P + att jag får paya själv, så om jag vill ha ett spel så får jag köpa det för egna pengar och inte vara så bortskämd som du :) Där står Musik och en ny bas..Men om du tycker det är spel så..Jag tror därimot att du har spelat för mycke spel och blivit virrig i pannan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg