kkthxbye Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Tycker ni smällare är kul?, får ni det för era föräldrar?, ifall inte köper ni av kompisarna?- har ni sprängt era händer i luften nån gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Nej. Vet inte. Nej. Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 ja nej nej nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Klart de e kul. Jo jag sprängde händerna en gång så nu sitter ja här o skriver med tungan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Tycker ni smällare är kul?, får ni det för era föräldrar?, ifall inte köper ni av kompisarna?- har ni sprängt era händer i luften nån gång? 1 <> Ja.2 <> Ja. 3 <> Nej. 4 <> Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 (redigerat) Jag jag tycker att det är kul,och jag får smälla av föräldrana och jag har inte sprängt mina händer i luften..men har smällt sånna där små kina skott medans den var på..höll den på fel sida som min ena hand blev svart.. <_< Redigerat 25 December 2005 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Om man spänger sina händer i luften sitter man förmodligen inte och skriver här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Smällare har jag använt ett antal gånger. Men har aldrig tagit an mig riktiga fyverkerier. Skulle gärna vilja göra det någon gång med polarna på Nyårsafton och bara skjuta ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 http://forum.fuska.se/Smaellare_l-t54953.html Nämen har man sett! Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg