kola_king Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Trollet slog till mot Esteran med sin klubba, vilket Esteran lätt undvek. Han sprang fram och körde in sina dolkar i trollets sidan. Det vrålade och fäktade vilt med klubban för att få bort Esteran, varav han hoppade bakåt och förberedde nästa attack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 När Teeth äntligen lyckats få av huvdet på sitt troll vände han sej mot ett annat och slängde ett eldklot precis framför foten på det och började hugga huvudet av det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Esteran gjorde ännu ett utfall mot trollet, och denna gång var det dödligt. För säkerhetsskull skar han upp halsen på den, och vände sig mot de kvarvarande trollen. De var nu 11 kvar av de 20 som funnits vid stridens början. OOC: Jag har räknat hur många som blivit dödade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 När Teeth tillslut fick av huvudet på sitt andra troll började han bli trött och bestämde sej för att hjälpa dem andra. han såg sej omkring efter nån som behövde hjälp men upptäckte ingen utan började slåss mot ett nytt skogstrol. Men det var snqabbare än han trodde och slog honom i huvudet med en klubba så att han svimmade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Esteran vände snabbt på huvudet när han hörde smällen och Teeths kvävda skrik. Han tog i med all kraft och slungade en av sina dolkar mot trollet som hade knockat Teeth, dock så hoppade det undan. Men den hade nu riktat sin uppmärksamhet mot Esteran. Nu när Esteran bara hade en dolk var han i underläge mot detta ovanligt smidiga troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) OOC: varför är de bara jag och kola king som skriver nu? blir lite enformigt. och varför är tulghar borta? IC:Teeth hörde massor med stridsljud men kunde fortfarande inte rörra sin kropp utan kämpade för att få herrevälde över den. Redigerat 14 Januari 2006 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 OOC: Antagligen eftersom de flesta är på Oztown... IC: Esteran hoppade fram och tillbaka när han undvek trollets attacker. Han försökte ta sig runt det för att få tag i sin dolk, men det var för snabbt, och tycktes också vara ovnligt intelligent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 OOC: Vad är oztown? och du får kontroll över min varg tills jag blir någurlunda frisk. IC:Teeth lyckades få kontroll över sitt huvud och bad Kal-Torak att hjälpa Esteran mot trollet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 OOC: Ett rollspels gruppforum. Du kan ju ansöka om du vill... IC: Esteran såg när vargen anföll trollet bakifrån. Han sprang kvickt runt trollet medan det fortfarande hade uppmärksamheten riktad mot Kal-Torak. Han fick tag i sin andra dolk och sprang iväg för att hjälpa Teeths varg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Teeth lyckades tillslut få kontroll över sin kropp och kastade sin ena yxa mot trollets huvud men den gjorde inte tillräcklig skada utan fastnade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Trollet tycktes dock överraskas av Teeths yxa och blev för ett ögonblick förvirrad. Esteran tog den chansen och hoppade upp på trollets huvud och körde in dolkarna i dess ögon. Det vrålade och slängde med huvudet så kraftigt att Esteran trillade av. Han landade på ryggen och såg till sin förfäran ett annat troll som stod med sin klubba höjd för ett slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Plötsligt landade en blå igelkott bredvid Teeth, han hade teleporterat sig av misstag dig med hjälp av en förfalskad chaos smaragd som då gick i tusen bitar. "Eh...hej! var är jag? jag tror jag har kommit lite fel. Heter Sonitsuku the hedgehog ((konstig version av Sonic))" sa Sonitsuku och slog till ett troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.