Scones Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Oint steg upp från sin sköna halmsäng i katedralen och steg upp. Som vanligt var hans skägg tovigt ruffsigt. Han försökte dra en kamm igenom det men den sprack direkt. Han skrattade tyst och sa: - Varför försöker jag ens? Han klädde på sig sitt svarta läderställ och tog dolkarna och satte i sitt bälte. Han vandrade ut till Tulgahr och Nymfo som satt runt en eld och sa: - Morn morn..Än är det inte gryning ser jag..Är det fler som är vakna och redo att resa än? Jag är helt klar och ska bara säga hejdå till småungarna där inne..Dom gillar verkligen mig..Kanske för att dom nästan e lika långa som mig? Vad vet jag.. Han bröt ett bröd i 3 bitar och höll fram dom till Tulgahr och Nymfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 OOC:Nu gör ja en recension av min gubbe :P namn:Stomp. ras:Tauren Druid. +:kan transformera sej till olika djur-Bra på att hela. -:tänker för mycket-lite klumpig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Nymfo tog tag i brödet. -Tack Oint.Jag sak svara på din fråga Tulgahr. Jag gick för att titta till min gamla by...Men precis som föragånen jag lämnade den var den förstörd och inga levande själar i sikte.Efter jag hade varit i byn åkte jag tillbaka hit och ville se hur det var med er.Nymfo skrattade lite tyst när han såg Oints rufsiga skägg. -Du bör någ försöka kamma det där skägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Nymfo såg lite förvånad ut över frågan men svarade ändå: -Vi hade EN affär med Svartalferna. Dom sa att dom sökte läger för natten. Vi trodde på dom. Tulgarh såg lite alvarlig ut och sade: -Vad hände sen? -Svartalferna hade lurat oss. Dom sökte mer strid. Våran by blev förstörd av dom. Dom hade förlorat sin förra strid och ville ha revanch. Vi har nu skickats ut i grupper för att hitta dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Nymfo såg lite förvånad ut över frågan men svarade ändå: -Vi hade EN affär med Svartalferna. Dom sa att dom sökte läger för natten. Vi trodde på dom. Tulgarh såg lite alvarlig ut och sade: -Vad hände sen? -Svartalferna hade lurat oss. Dom sökte mer strid. Våran by blev förstörd av dom. Dom hade förlorat sin förra strid och ville ha revanch. Vi har nu skickats ut i grupper för att hitta dom.... OOC: du vet att man inte får styra andras gubbar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 OOC: Jag är spelledaren :P jag har bestämt att man inte får bestämma över andras gubbar (som i princip alla rollspel).Hoppa över Eric H's inlägg. IC: Oint tog tillbaka den brödbiten Tulgahr inte velat ha och stoppade in hela i munnen oh sa: - Schyall dhig schjälvs. Han tuggade upp och sa sen: - Jasså du Nymfo..Jag beklagar för din by. Vi skall hämnas ditt folk. Och angående mitt skägg.. Han stoppade in en hand i skägget och började rota, tillslut fick han fram en halv kam. - Har du en kam av titan på dig kanske? skrockade han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Stomp frågade nu oint efter som att ingen annan hade svarat på hans fråga dagen innan:Finns det några skadade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Oint tittade upp från elden, skakade på huvudet och sa: - Nej som Tulgahr säger. Dom skadade har fått sina sår plåstrade och dom få som dog är begravda. Oint pekade upp mot en hög med nyuppgrävd jord utanför staden. Han tittade sedan upp mot Tulgahr för att besvara honom: - Ja min vän. Jag ska bara knalla in och hämta mina vapen sen e jag klar. Oint reste sig upp och gick sakta mot katedralens portar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Fenghis reste sig upp och gäspade. Han hade sovit gott denna natt. Han lyfte upp sitt svärd på ryggen och gäspade igen. Han rättade till sin kappa och satte av i riktning mot Tulgahr och Nymfo. Det hade snöat igen och den blodiga snön hade blivit ersatt av ny vit snö, som fick en snarare beige nyans när Fenghis satte sin känga över den. - Jag hoppas Järnhanden inte tar så lång tid på sig... Fenghis satte sig ner. - Det blir nog en perfekt dag för vår resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 - Jag orkar inte fjolla med det här mer, sa Vince, och sprang ut i skogen och blev uppäten av vargar.. Så nu är inte jag med mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Stomp satt på en sten och tänkte.Han tänkte på den dagen när den mörk klädda mannen kom till hans by....Hur alla i hans släkt och vänner lågt i en hög döda....Men när han hade tängt klart gick han in i skogen för att leta efter några saker ty han var alchemist och hade hört ett rykte om att en sälsynt växt,anji'ku växte där Redigerat 7 Januari 2006 av Knas-bollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 När Teeth såg att dem andra var vakna gick han fram till dem med de som var kvar av hjorten och frågade ''Nån som vill ha lite hjort? den kanske är lite hårt stekt men mättar gör den.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.