mackson Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ngn som vet några grymma finter till NHL 2006 , t.ex om man kollar på NHL 2006 trailern så står en spealre bakom mål och chippar över målet till en spelare som slår in den på volley. Går den att göra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Ingen som vet några grymma finter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 jag vet man kan chippa upp pucken till sig själv och sen slå den på volley ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) det du sa mackson det går att göra min kompis kan men han vill inte säga hur Redigerat 28 December 2005 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Man ska använda skillstick, vet inte vilken det är på Xbox... Iaf så kan man passa pucken till sin skridsko, sedan sparka den till klubban och skjuta. Man kan också dra pucken mellan benen, så att klubben är mellan benen och sedna flippa upp den. Svårt att förklara... De är de enda jag lyckats med iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Man ska använda skillstick, vet inte vilken det är på Xbox... Iaf så kan man passa pucken till sin skridsko, sedan sparka den till klubban och skjuta. Man kan också dra pucken mellan benen, så att klubben är mellan benen och sedna flippa upp den. Svårt att förklara... De är de enda jag lyckats med iaf... mm samma här .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Spelaren måste vara bra för att man ska kunna göra det och man drar bara skillstick åt olika håll så gör spelaren någon cool sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 men vilken e skillstick då..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 den högra spaken tror jag. När spelaren har pucken så ska det vara en stjärna som en ring om honom typ. Svårt att förklara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucke123 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Ngn som vet några grymma finter till NHL 2006 , t.ex om man kollar på NHL 2006 trailern så står en spealre bakom mål och chippar över målet till en spelare som slår in den på volley. Går den att göra ? jaa!! du trycker på H och drar spaken på högra sidan till vänster bakom mål. det vet jag ///Lucke :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Man ska använda skillstick, vet inte vilken det är på Xbox... Iaf så kan man passa pucken till sin skridsko, sedan sparka den till klubban och skjuta. Man kan också dra pucken mellan benen, så att klubben är mellan benen och sedna flippa upp den. Svårt att förklara... De är de enda jag lyckats med iaf... Det går väl på NHL 2005 också..???Om jag kommer ihåg rätt så gör det de..??? Jag kan snurra runt och sen skjuta men det är bara på 2005 men jag kan säja hur jag gör. Snurra med höger spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Man ska använda skillstick, vet inte vilken det är på Xbox... Iaf så kan man passa pucken till sin skridsko, sedan sparka den till klubban och skjuta. Man kan också dra pucken mellan benen, så att klubben är mellan benen och sedna flippa upp den. Svårt att förklara... De är de enda jag lyckats med iaf... Snurra kan man göra på NHL 06 med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg