itsnotfair Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 (redigerat) Jag har fastnat i Prefekternas badrum. Jag har gjort allt i början. Krossat dom första rören o så, men sen efter ett tag ska är det några mer rör som blockerar men jag vet inte om man ska förstöra dom eftersom det inte finns en kittel på cirka 1000 meter avstånd ^O) Då om man går upp en "våning" på en plattform så finns det en vindbrygga där. Den går inte att förhäxa eller nåt, för den är liksom åt fel håll så man vill knuffa på den inte dra i den. Men varken eller går. Jag kommer inte vidare :( Redigerat 25 December 2005 av itsnotfair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 där e jag med.. Om du kolla rupp e det en kittel där.. på avsatsen du snackade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
itsnotfair Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 där e jag med.. Om du kolla rupp e det en kittel där.. på avsatsen du snackade om ska man kasta ner den kitteln på rören? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark__angel Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 ja de ska man men de kan behövas några försök. Jag har för min del inte lyckats komma på hur man gör på örtläran. Precis i början står det enbubotubra som är liksom nere i jorden och när jag kan kasta herbivicus så går de inte. de kommer inte upp nån plupp och då kan jag inte få skölden. och vid tornet där magiboken är finns en sköld men jag kan inte få tag i den heller snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 du ska ta troll boken sen ska du gå upp för trappan och kasta herbivicus och sen e det bara å gå upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cattis Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 du ska ta troll boken sen ska du gå upp för trappan och kasta herbivicus och sen e det bara å gå upp.. Hej. Jag har kommit fram till där man öppnar alla dessa blad och går över men kommer inte förbi svamparna. Hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Det är väl inga svampar där, eller menar du nånstans i växthuset? Skölden vid trolldomsboken kan du nog bara ta om du har klarat att ta en eller flera sköldar någonstans efter att du har gått igenom växthuset. Då kommer en kittel komma fram, som du ska slänga på en vägg som ser sprucken ut. Därefter klarar du nån dig själv. Det kommer även att växa ut en planta som du kan slänga på svamparna när du har hittat en eller flera andra sköldar vid platserna efter växthuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cattis Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det är väl inga svampar där, eller menar du nånstans i växthuset? Skölden vid trolldomsboken kan du nog bara ta om du har klarat att ta en eller flera sköldar någonstans efter att du har gått igenom växthuset. Då kommer en kittel komma fram, som du ska slänga på en vägg som ser sprucken ut. Därefter klarar du nån dig själv. Det kommer även att växa ut en planta som du kan slänga på svamparna när du har hittat en eller flera andra sköldar vid platserna efter växthuset. Hej! Ja jag menar i växthuset. (Frågan var kanske ställd lite slarvigt) Har hittat ett par stycken kittlar och slängt på olika väggar men det händer inget. Kommer aldrig så långt att jag kommer genom växthuset utan fastnar på näckrosbladen :D Tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 (redigerat) Man ska inte göra någonting med kittlarna, de är bara som prydnad, tror jag. Fastnar du på näckrosbladen när du ska hämta gälgräset, eller när du ska gå tillbaka? Du sa nånting om svampar också, är det de du inte kommer förbi? Redigerat 17 Januari 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cattis Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Man ska inte göra någonting med kittlarna, de är bara som prydnad, tror jag. Fastnar du på näckrosbladen när du ska hämta gälgräset, eller när du ska gå tillbaka? Du sa nånting om svampar också, är det de du inte kommer förbi? Hej igen. Jag har kommit över näckrosbladen men inte hittat något gälgräs. Var kommer man ut från växthuset? Jag kommer bara ut samma väg som jag kom in. Alltså jag måste gå tillbaka. Och ja jag kommer inte förbi svamparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Du måste skjuta en planta på de, du kommer till den genom att trolla på några andra blad i vattnet. Det kan va lite svårt, speciellt med fladdergaddarna som biter än hela tiden. Men du kan växa upp blomman som lockar till de, så slipper du fladdergaddarna i några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.