Kebabmannen Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Snackar me tjejen och polaren..Inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Nja sitter mest och lyssnar på mp3 man hinner inte så mycket mer när rasterna är 5min långa :) har ni bara 5minuters rast på hela dagen??!!!!!!j*vlar! Jag arh såhär i raster: 20min först 60min (Middag) 15(Efter middag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 rasterna hmm hänger nog mest i korridoren lyssnar på musik,skojbråkar lite och kanske går in på datorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 sammanlakt på en tag har jag 1timme och 50minuters rast. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Vi har sammanlagt 1 timma och 40 minuters rast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 jag hänger väll med polarna, retas lite me tjejerna och dissar sönder vissa, och spelar vänd-tia såklart! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Spelar fotboll, kastar snöboll, knuffar omkull folk ner i snön, inomhus. 20 minuters rast på förmiddagen, Lunchrasten är 45 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Slår andra busar mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Nåt.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Sitter och pratar med mina kompisar och ibland så kan jag köpa lite godis eller en dricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) hör på när folk snakar om "oviktiga" saker o mukar me 9orna "enda sexan på skolan" Redigerat 8 Januari 2006 av cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 hänger med mina kompisar och lyssnar på Mp3:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.