Hoppa till innehåll

1.5, 2.01, 2.60

ketnet

Rekommendera inlägg

Hej!

Alla pratar om de olika uppdateringarna till PSP. Vad är det för skillnad på dem, och vilken är bäst att ha?

När jag köpte mitt PSP hade det 2.01 installerat, är det bra eller ska jag byta för att få ut mer av mitt PSP?

(Jag skulle också gärna villa ha några tips på bra spel, som jag tänkte skaffa för julpengarna jag fick)

Redigerat av ketnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det spelar ingen roll om du inte vill köra homebrew,jag har senaste, man får dom nyaste funktionerna då så jag tycker det är bäst.

Spel som är bra:

Wipeout Pure - Racing med svävare, lätt i början men det blur lite svårare allt eftersom. Finns mkt downloads till det.

Burnout Legends - Krasch och racingspel, väldigt roligt. Tar ganska lång tid att klara av om man vill klara av alla krockar också. Skoj i början men när man måste krocka hela tiden är det ganska enformigt.

Harry Potter och den flammande bägaren - Äventyrsspel. Ganska lätt och skoj.

SSX On Tour - Snowboard och Skidor, jättbra om man inte är så förtjust i bilspel. Ganska jobbiga menyer med allt kludd!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill ha de senaste funktionerna på psp:t (va inne på internet, ha location free player, rss channel mm) så skall du ha en hög version, men om du vill kunna köra homebrews skall du degradera.

Tänk på att det finns spel (rätt många nya) som behöver minnst version 2.0 för att spela så om du degraderar kan du inte köra alla spel som du köper...

Redigerat av Ratchet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...