xylo Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 <Denn friend coden har bara 11 siffror!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Skulle va med om jag hade en adapter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goldeneyez Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 kommer det bli nåt utav det här? O hur ska du kontrollera vem som vann matchen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag vill gärna vara med,bara det att min Wi-Fi inte funkar,dah. När jag fattat hur man gör så ska ni få se på Tomatketchup-laget! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 kommer det bli nåt utav det här? O hur ska du kontrollera vem som vann matchen <_< Man skriver i forumet vem som vann? btw, blir det nåt pris till mig när jag vinner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Hahaha,jättekul Triforceh.<_< Slår vad om att du är skitdålig på det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Hur ska tuneringen gå till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Hade hoppats att det skulle bli fler men det får gå ändå. Vinnaren får inget pris, men får iallafall veta att den är bäst här. Har nu gjort en lista som finns i det första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Kan tyvärr inte vara med, för jag vet inte hur man fixar en Friend code. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Du får en friend code automatiskt när du använder wi-fi första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 F@n att jag inte har en router! :@ Kan man använda alla slags routrar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 (redigerat) Nej, den måste ha AOSS eller nåt sånt. Dem flesta nya har det. Annars så kan du ju köpa en Wi-Fi USB Connector. Redigerat 11 Januari 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg