Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Nu undrar jag vem är din favorit spelare..? Du behöver ta alla sporter,men ifall du vill gör det ;) Jag tog bara fotboll och min favorit spelare är..*Roberto Carlos* :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Alla i Juventus(Fotboll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peshmerge-01 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 ronaldinho äger fett :cool: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Ja. Ronaldhino äger :D Annars är Shevchenko bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 alla i Real Madrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 har\kan ingen i innebandy, men fotboll e Inzaghi, och basket Kobe Bryant, Shaquille O'neal, Allen Iverson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Innebandy - Henrik Lorehndahl, Conny Westerlund Fotboll - Maradona :) Basket - Tracy McGrady, Bill Walton Ishockey - Henrik Zetterberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag gillar Ronaldinho i fotboll, Martin St louis i hockey och Tracy Macgrady i basket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Ronaldinho lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Fotboll, våra kära Henke och Zlatan. Basket, Shaquille O'neal, Magic Johnson och Michael Jordan (Legender ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Rnaldinho och Robinho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamemaster_link Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag tog frölunda i ishockey. Tomi Kallio är bäst tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.