Megaklumpen Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 I skolan va d nån äcklig fisk så det blev en Euroshoppers 100g chockladkaka som kostar 4:- på ICA för det är d min ekonomi pallar nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Pizza :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Idag blev det pizza till lunch eftersom maten i skolan inte var så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Hemma vart d Pannkakor med Hallonsylt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Mjaa, schnitzel, jaae. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 inget ...XD.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Lasange Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 En fet korv & mycket mos! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 I skolan åt jag fisk och potatis till lunch och det var ingen höjdare men det gick ner i magen åtminstone. Här hemma åt jag potatis, kött och sås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 i skolan åt jag korv stroganoff med ris värdens äckligaste mat hatar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Åt lite Fisk med kokt potatis. Redigerat 8 Mars 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Hamburgare med pommes frites. Redigerat 8 Mars 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg