Kevve Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) hmm får jag se din clan sida xiao-x jag vill kolla om du inte bara har hittat på allt och jag kommer se om du bara har slängt ihop en på 20 minuter för jag e riktigt bra på hemsidor ps.jag har mött puck0 och darwin2 på cs och dom va bättre än dig gissar jag och jag tar surf_egypt baklänges så jag anser att clanen är väldigt bra :P Redigerat 29 December 2005 av kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag ansluter mig till denna klan. Tycker dock vi bör ändra namnet till Da Killaz eller Gorillaz n Killaz. Fin bild Pucko! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 hur gjorde du loggan Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) Jag använder ett program som heter Photoshop. Vill ni se vår officiela clan hemsida ? http://www.clandamp.reklam, sudda bort reklam och skriv tk, om någon moderator ser det hära och räknar det som reklam, ge mig inte en varning, ta bara bort adressen :( Redigerat 29 December 2005 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 haha du xiao ja skulle vilja se dig köra haru nånsin fått vara me n klan lr haru bara hittat de där på nån sida..... haha pissa på dej att du nånsin har varit på nån fest :D de e bara säga att du suger som jag ja spelar aldrig cs o du om du har varit med i en clan så skulle det vara för att du e jävlit bra för annars skulle väl ingen vilja ha me dig så sluta hålla på o säga dumma saker till alla ja tror dom klarar sig utan dej men de e väl din lilla hobby att sitta hemma o försöka komma på dumma saker att säga till andra som du inte ens känner :blink: .....lite sjukt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 snygg sida ett problem: jävlig stygg clan namn clan damp man kan tro att ni har damp när ni heter så skulle inte vilja bära eran clan tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 :rolleyes: snygg sida ett problem: jävlig stygg clan namn clan damp man kan tro att ni har damp när ni heter så skulle inte vilja bära eran clan tag vadå "tro"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) jo men namnet e lite konstigt man kan ju tro att ni har damp(inte för att ni har det men) tycker ni ska ändra namnet EDIT: men sidan e skit snygg :cool: Redigerat 30 December 2005 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 vill du va med vi använder inte hela namnet jag kommer heta CL|[CD]kevve i clan mather om inte annat bestäms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vi får se Darwin, ge mig din msn så snackar vi... Xiao, precis som Kevve sa, alla borde få en chans att börja i en clan och bli bättre. Kan inte spela CS just nu.Någon har hackat in sig i min account men ska fixa det iallafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 darwin har du msn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 jo men namnet e lite konstigt man kan ju tro att ni har damp(inte för att ni har det men) tycker ni ska ändra namnet EDIT: men sidan e skit snygg :cool: Namnet ska vara så dära, jag orkar inte när alla ger ideer som t.ex, het killer, killerz, killaz, eller nåt, man ska ha ett annorlunda namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg