Gäst Samus aran Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Vad ska man göra på andra updraget i Noki bay :?: Kan nån skriva var alla shines är i Delfino plaza :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Vad är det för roligt om man vill ha hjälp med alla spel klara splet själv det är mycket roligare ja låvar dig :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 men ibland måste man ha hjälp... eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Dom här banorna har jag fått, Pina park. Rico harbor. Noki bay. Bianco beach. Bianco hills. Vilken bana får man sen och hur många stjärnor behöver man :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Om du klarar en viss bana på tivolit så får du Yohsi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 vilket är andra i noki??? om du säger de kan jag hjälpa dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mega ninja Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 jag har klarat kopa nån anan som gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 jag har klarat kopa nån anan som gjort det Om du menar Bowser så har jag det.Har liksom 120 Shines på File A. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Nu har jag fått Sirena beach och Pianta village. Tredje updraget på Sirena beach så ska man ju hämta en shine som är i polen men hur kommer man in :?: Man ska ju gå där uppe i luftrumen men det är en massa spöken som blokerar vägen :( Hur får man bort dom :?: Och sen på sista uppdraget på pinna park så ska man ju göra något med balongerna men vad :?: Kan nån svara snabt för jag kommer att bli galen om jag inte får reda på det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 1.gå in på herr toan där finns en dåld väg i taket.senn fortsätter du tills du har en anannas till yoshi,som kan äta upp spökena. 2.du ska åka berg och dalbanan och använda raketerna för att skjuta ballongerna. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Vadå fortsäta :?: vart ska jag gå :?: Jag har gåt upp där men det finns ju ingenting där förutom ett rum :? Är den i rummet :?: Hur kommer man upp i bergoch dalbanan :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Vadå fortsäta :?: vart ska jag gå :?: Jag har gåt upp där men det finns ju ingenting där förutom ett rum :? Är den i rummet :?: Hur kommer man upp i bergoch dalbanan :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg