dreamsister Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 i andra episoden av pianta village ska man ju springa kapplöpning mot en, vilken är den snabbaste vägen??? jag har testat massor men kommer inte först!!!???? :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Den vägen han tar är den snabbaste vägen. Det går fortast om man slänger sig fram och hoppar upp igen. Alltså typ springa och trycka på B. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 e sms et players choce spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Jag förstår inte frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 asso det var än förkortning till super mario sunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 men de e ett players choise spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja tack det var ju det jag fråga från hela början men ingen svarade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Har inte du spelet, Donkey Kong? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 JAg har spelet jag haar 119 shines jag vet alla shines i Delfino plaza men jag pallar inte skriva, Min favo bana e pinna park,min favo episod e 1 på pinna park Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 DEt e svårt att klara allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 vilken shine saknar du :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Säkert någon hemlig. Jag saknar alla 100poängs stjärnorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg