Hoppa till innehåll

Super mario sunshine.


Gäst Samus aran
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Dom finns i närheten av Yoshi, och på andra ställen lite här och där. Man ska äta upp spöken på Sirena Beach. Kan banan utantill efter att jag tog 8 röda mynt i hotellet. Jag har klarat alla episoder och även spöat Bowser som var mycket enkel. Men jag har ändå bara 89 shine sprites. Förut innan jag raderade hade jag iallafall 91 shine sprites.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man klarar spelet när man har klarat Episod 7 på alla banor. Och när man har spöat Bowser i Corona Mountain.

 

 

 

 

 

 

Jag tror man får Yoshi när man har klarat Episod 6 på Pinna Park.

 

 

Man får raketmunsticket när man har från 35-40 shine sprites. Man får raketmunsticket en stjärna efter Turbo Nozzle.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

Du ska skjuta dig up med raket och dunsa på dom där märkena med eld på.

 

Var är gubben man ska prata med för att kuna åka med berg och dalbanan i episod 8 i pinna park :?:

 

Vad händer när man klarar Bowser :?:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag vet att du ska gå över en bro. Men det är att komma dit upp. Det är lite nedanför och åt vänster från paddan på episod 5.

 

 

 

 

 

När man har klarat Bowser så har man varvat spelet. Då kan man åka tillbaka till Delfino airstrip och ta en stjärna. Men när man har klarat Bowser så hamnar Mario,Peach och Fludd på en liten strand. Och Bowser och Babybowser kommer till en slags klippa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...