Gäst Samus aran Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Som är min FAVO bana... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Som är min FAVO bana... hehe min me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamsister Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 tack tack tack...men en fråga till vad ska man göra på första episoden på pianta village(tror det stavars så)med de där s.k hundarna (ska de hamna i vatten???) hur får jag dem i vattnet de studsar ju bara runt??? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 vilka sk hundar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamsister Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 vilka sk hundar de där röda som har en eld svans !! som blir svarta när man sprutar på dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 aha nu vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 vilka sk hundar de där röda som har en eld svans !! som blir svarta när man sprutar på dem Du vet att man ska spruta på dem. Så du kan ju ställa dig nära vattnet och vänta på dem, om du inte har så bra prickskytte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 super mario sunshine äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Ja, Super Mario Sunshine är jättekul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 ja mitt roligaste updrag är när man ska skjuta vatten mussiler på bowser en robot den är skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Den så kallade MechaBowser! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 hehehe coolt namn ba mechabowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg