Ganondorf Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 vilken shine saknar du :?: Alla shines i delfino plaza 1.Spelets förste shines finns på flygplatsen,Döda Piranahaplantan 2.Gå till den nord östra stranden,Bortom plattformarna finns det ett rör hoppa ner och klara banan 3.Gå till klocktornet i stadens syd västradel spruta på klockan,Hoppa ner i stadens kloak system som finns på vänster sida 4.Kå till fyren spruta vaten runt om kring dig så kommer det fram en bild av en shines 5.väst om floden finns ett hus klara minispelet med låderna 6.Gör det igen 7.på ett av stedens hustak siter en kille,Ge honom1 coin 8.hoppa på en båt inan lämnar stan så fins ett valv,Valvet har en öpning hoppa upp i öpningen 9.Samla 100 mynt 10.Det fins en ö dör en strandsatt kille e,Spruta 3 ggr på den lilla gula fåglen 11.hämta yoshi och hoppa ombord på båten hoppa till ön båten åker för bi Vänta tills en annan båt kommer hoppa på den,åk till den lilla plat formen,Ta sedan näste båt och hoppa till ön spruta på röret med yoshi och hoppa ner 12.i staden finns det två vaktar som bevakar en dör ta turbo nozzle och åk igenom dören 13.spring igenom stadens sydvästra klock torn med turbo nozzle 14.rocket nozzle och åk upp tillden smutsiga shinisen och spruta 15.Gör rent den andra klockan ta shinisen med rocket nozzle 16.gå till ingongen till pinna park fortsät utt i vattnet navänd rocket nozzle och skut upp dig till ett rör 17.rocket nozzle upp till fyrens tak ock krosa det med en mark duns 18.klara spelet 19.åk till flygplatsen och samla röda mynt Jag har inte 11:an 200 inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Samma problem här. Jag är inte så bra att styra den där lilla flotten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 har hört att det kommer super mario sunshine 2 e det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamsister Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 hur kan man snabbt och enkelt klara episod 5 eller 6 i sirena beach där man på tre minuter ska göra rent hela stranden och lite till??? :?: :?: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 har hört att det kommer super mario sunshine 2 e det sant? någon som vill svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 hur kan man snabbt och enkelt klara episod 5 eller 6 i sirena beach där man på tre minuter ska göra rent hela stranden och lite till??? :?: :?: :mrgreen: Dem är ju lätta. Jag städade stranden på 2:03. Jag bara sprang runt och sprutade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamsister Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 tack ..jo jag märkte det jag trodde nämligen att man skulle städa till varenda liten fläck var borta :)... men kan någon säga vart alla röda coins är på sirena episod 8 jag har hittat sju men hittar inte den sista???!!!!:) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Den sista är skit svår att hitta. Du ska gå till loftet genom rumet brevid polen och sen gå åt gången till höger och du ska du dunsa i golvet och så kommer du till yterligare ett rum och då ska du dunsa på en mörk platta och så kommer du till den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 mmmhh.... de e klart den svåraste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Det var inte jag som hittade den, det var min brorsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 jaha själv hitta ja den själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Jag sprang runt i en timme och letta efter den tills min brorsa sa var den va. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg