_Shadow_ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 vet non om det finns nogot bra spel har bara gta annu :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 ja,burnout legends är skön... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 SSX on Tour är riktigt kul. Du kan åka skidor och snowboard och göra skit sköna tricks. Jag rekomenderar starkt SSX on Tour. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 medi evil, battle front 2, gta, untold legends, dynasty wariors mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Midnight Club 3 om du vill ha ett bil-spel skit skön spel känsla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 ridge racer eller untold legends. om du väntar lite så kan du köpa untold legends 2 år 2006 :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Om du gillar fotboll så är Fifa 06 as bra du kan köra säsong, turnering,utmaningar och så kan du kicka i ett litet mini spel! Annars är väll Burnout bra i början man om jag va du skulle jag köpa Prince of percia eller fifa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Bornout legends ock Need for speed most wanted är bra! Eller fifa street 2 om fotboll är din grej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg