Mallex Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2006 Japp, det är aslätt att få pengar! Citera
Nafrali Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 Hur mycket har du da? Vad har du för värdefulla saker? Citera
Mallex Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Typ 50.000, värdefulla saker skulle väll vara min BARC speeder allt annat är skräp :P Citera
Nafrali Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Ok...Men du, 50k är inte mycket. Verkar bara vara vi här som spelar/har spelat SWG. Lite värdefulla saker jag har, en sundrider crystal (går på +20 mil), En BARC, en orange rug, alla jetpack sakerna utom jetpack base. Har säckert mer men kommer inte på något annat. Citera
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Nej men det är på min nya gubbe! Hur många gubbar har du på ditt ac? SJälv har jag en och brorsan en. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.