(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 mm spelet har blivit så lätt nu när man e så bra på det men jag satsar på record typ man kan ju max få 40 påäng på en cup så jag sattsar på att klara alla cuper med furtio och jag har redan klarat varenda all tour cup med 160 påäng alltså max påängen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 mm spelet har blivit så lätt nu när man e så bra på det men jag satsar på record typ man kan ju max få 40 påäng på en cup så jag sattsar på att klara alla cuper med furtio och jag har redan klarat varenda all tour cup med 160 påäng alltså max påängen Det kan jag bara göra när jag är ensam... Ibland kan det hända att man får 38 poäng när någon av mina kompisar är med.... Jag har aldrig vart utan trofe´. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag klarade spelet på 2 dagar och spelade 2h varje dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 mm spelet har blivit så lätt nu när man e så bra på det men jag satsar på record typ man kan ju max få 40 påäng på en cup så jag sattsar på att klara alla cuper med furtio och jag har redan klarat varenda all tour cup med 160 påäng alltså max påängen Det kan jag bara göra när jag är ensam... Ibland kan det hända att man får 38 poäng när någon av mina kompisar är med.... Jag har aldrig vart utan trofe´. mm om jag ska vara ärlig så inte jag heller jag har åkså gamecubes bästa ratt det e sk*t roligt och köra duobledash då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag klarade spelet på 2 dagar och spelade 2h varje dag Oj du måste vara dugtig jag är ganska bra om jag får säja det själv. Som du sa JONTE THE WINNER det är lätare när man är ensam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 fast jag spelade också med en kompis då blir det ju lättare när man får hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag klarade det helt första gången... har ni spelat LAN mode? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Du menar när man kopplar ihop 2 Game Cube va? Det har jag inte kört. Då kan man ju spela 8 spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Det har jag kört nu ÄNTLIGEN det är gätte KUL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Vilka är era favoritt gubbar mina är Kingboo och koopatropa (hur det en stavas) Min favoritt bil är ju GULD BILEN :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 mina är King Boo och Baby Luigi i guldbilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Asso nu tar vi pauos vi kan ju inte skriva våra favoriter helatifen det blir ingen diskution vi kan prata om nåt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg