Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Hej jag har klarat ut MKDD har ni det idag så fick jag guld bilen Är det npn som vill ha hjälp så fråga mig men jag behöver ickså hjälp Hur många battle banor finns det Och man kan få todedet och toad och kingboo och en stor blomma jag vet inte vad han heyter men ändå Jag klarade ut mitt MarioKart: Double Dash på dagar... Den där j*vla krukväxten heter Petey Piranha. Det gick inte att skriva en 3:a. Det är ändrade inställningar på tangentbordet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ja, jag har klarat Mario Kart: Double Dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ehh jag fick låna det spelet av en kompis jag klarade ut det på 2dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ja, jag har klarat Mario Kart: Double Dash På hur lång tid dåååååå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men alltså spelet är väldigt kul men jag tycker det är lite för lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men alltså spelet är väldigt kul men jag tycker det är lite för lätt Det tycker jag med. Men det var kul när man aldrig hade kört det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men alltså spelet är väldigt kul men jag tycker det är lite för lätt Ok vad menar du är det lätt elller jag klara det på 5 veckor ok det var en som sa att han hade klara MKDD på 2 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har ialafal klarat det på 2 dagar och 5 timmar ungäfär haha jag var så bessat av spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men alltså spelet är väldigt kul men jag tycker det är lite för lätt Ok vad menar du är det lätt elller jag klara det på 5 veckor ok det var en som sa att han hade klara MKDD på 2 dagar Det beror också på hur länge man spelar på dagarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag har det och klarade ut det på 4 eller 5 dagar, fast jag spelade med en kompis så det var lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag körde typ 3½ timme varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag tycker att ni är gätte bra på MKDD det verkar så ialf jag klara ut det på 5 veckor Vem tycker det är svårt nu tycker jag att inte det är svårt som du sa JONTE THE WINNER det beror hur mycket man spelar jag spela gätte mycket när jag fick det men sen lånade jag ut det till min kusin så när jag fick tillbaka det då kunde jag knapt spela för att det var så länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg