Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

mm spelet har blivit så lätt nu när man e så bra på det men jag satsar på record typ man kan ju max få 40 påäng på en cup så jag sattsar på att klara alla cuper med furtio och jag har redan klarat varenda all tour cup med 160 påäng alltså max påängen

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
mm spelet har blivit så lätt nu när man e så bra på det men jag satsar på record typ man kan ju max få 40 påäng på en cup så jag sattsar på att klara alla cuper med furtio och jag har redan klarat varenda all tour cup med 160 påäng alltså max påängen
Det kan jag bara göra när jag är ensam... Ibland kan det hända att man får 38 poäng när någon av mina kompisar är med.... Jag har aldrig vart utan trofe´.
Skrivet
Det kan jag bara göra när jag är ensam... Ibland kan det hända att man får 38 poäng när någon av mina kompisar är med.... Jag har aldrig vart utan trofe´.
mm om jag ska vara ärlig så inte jag heller jag har åkså gamecubes bästa ratt det e sk*t roligt och köra duobledash då
Skrivet
jag klarade spelet på 2 dagar och spelade 2h varje dag

Oj du måste vara dugtig jag är ganska bra om jag får säja det själv.

Som du sa JONTE THE WINNER det är lätare när man är ensam

• Skapa ny...