Scones Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Jo men då skulle Admin kunnat se vilka smilies man köpt , och om han såg att man hade använt en som man inte haft så kunde man fått en varning eller nåt sånt. Citera
Manga Master Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Han kan väl göra så att man får köpa en klistrad tråd så om man har en tråd kan man göra den klistrad om admin tycker det passar typ. Citera
MahL Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 jag tycker att affären är bra som den är just nu fast jag kanske kommer på något senare Citera
Gäst X-Star Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Jag tycker att det är en bra ide med att kunna köpa nya smilies!Då skulle varje inlägg bli lite mer personligt och roligt, och inte bara samma gamla tråkiga som den här :P. Som kakanrott sa... alla skulle bara kopiera dom då och använda koden! Den skulle han kunna ta bort men det blir ju väldigt tråkigt då! Citera
Gäst YoTo Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Som sagt den handlar om poäng inte om smilies vill ni ha det så säg till Admin. Men jo vill ha mer poäng men lika billiga grejer. Citera
mr.best Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 nja jag tror att kunna köpa en mod platts i nån vecka borde vara okej *skojjas* admin skulle få det tråkigt då... men jag kanske kommer på nåt förslag... Citera
pollenallergi Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 Jo men då skulle Admin kunnat se vilka smilies man köpt , och om han såg att man hade använt en som man inte haft så kunde man fått en varning eller nåt sånt. Meh... Skulle admin hålla reda på alla som har köpt smilies? och kolla på allas inlägg för att se om dom hade använt en smilie som dom inte hade köpt? -Waste of time- Citera
Dark Ifrit Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 Tycker de e onödigt med de... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.