ps2_master Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Family Guy äger Simpsons lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Family Guy är skitkul men Simpsons är lite bättre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 family guy är sådär, tycker det blir sämre av alla dryga saker. ligger framför huset och tar sig på knät i 30 sek osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 riktiga f*n gillar precis allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Har bara sett ett avsnitt för ett tag sedan men jag tycker nog att Simpsons e bättre... Sry om du tycker att ja halka i fö mkt på Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Första avsnitten tyckte jag var konstiga men sen insåg jag skönheten i det hela, tyckte nästan det var dåligt ett tag men sen när vi skaffade dvd-boxarna kollade jag på dem hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Family Guy KROSSAR simpsons! Jag älskar Family Guy AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps. Har 4 och 5 kommit ut på dvd än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Noep Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Det finns att beställa på Discshop.se , utan svensk text men det gör inget man fattar ju allt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Det är väl ett ganska roligt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 allra roligast i hela serien är nog : ( citat ) Arbetsgivare - So Mr Griffin where do you seen yourself in 2 years ? Peter tänker -Dont say doin your wife, dont say doin your wife, dont say doin your wife ! Peter - Ehh .. doin your..... son ? sen kommer den där komiska tystnaden hillarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.