Nafrali Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Tror du har rätt där Zwailon. Längst ner på sidan står det ett © märke ;) Och om inte jag har fel för mig så är det väll lag att man inte får ta något direkt från en sida med ©? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 hehe då ligger ja illa till me de där om läxorna hehe skoja bara men ja tycker de är dåligt att kopiera recensioner om man inte äger spelet men sen tycker ja de ok om man inte kommer på nått bara låna lite stöddord från andra recensioner men inte kopiera helt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Okej, nu är alla mina Recensioner borta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Står inget regel här på fuska.se att man inte får kopiera :) Kan du inte ta eget initiativ?Man ska väl veta att man inte ska kopiera andras saker,som Zwailon sa,det är som att kopiera andras läxor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Står inget regel här på fuska.se att man inte får kopiera :) Jag visste inte det :(Förlåt, ska aldrig göra det mer igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det ser ut som att Darwin2 ångrar sig för detta och nu ska vi inte argumentra om detta mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det ser ut som att Darwin2 ångrar sig för detta och nu ska vi inte argumentra om detta mer! Ja.Jag kollade inte ens på Copyright. Men snälla! Förlåt ska aldrig göra något mer sånt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ta det lugnt killen, ingen här klandrar dig. ;) Om man inte visste så rår man ju inte för det, och så har man lärt sig något nytt. Take it cool. Hehe tack :). alla här på fuska.se är så vänliga så jag funderar att inte återvända till fuska. NU.Så jag tänker inte kopiera igen! Aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Zwallion: Har du gjort avtaren SJÄLV? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Zwallion: Har du gjort avtaren SJÄLV? Nej han har haft en avatartävling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Zwallion: Har du gjort avtaren SJÄLV? Har du länk till sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ja, http://forum.fuska.se/Wanted_Avatar-t52571.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg