unix Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Dom är inte fastklisterade. Efter gummierna så finns det några skruvar (Vikiga att ha, spara dom) ta loss dom så måste du öppna skalet Försiktigt annars kan den gå i sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Hammare är väl det lästtaste att öppna den me. det bara att ta i, går det inte md våld behövs det mer:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 är det någon annan som lyckats öppna sitt? jag har ej öppnat ännu.. det kan ju trots allt gå sönder.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Vet inte ifall dem är fastklistrade,men testa. ;) Har faktiskt en fråga:Det finns något som är typ löst bakom Ps2,kan man öppna den? är det typ en lucka eller nåt? så är det där man ska sätta nätverksadaptern så då kan du öppna den det är typ som en lucka man tar bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Äh vad f*n ta fram motorsågen och såga isär din PS2. :D Luckan som är bakpå den gamla PS2an är tillför att du ska sätta in ett PS2-nätverkskort. Nätverkskortet går att köpa på SIBA eller i en vanlig spelaffär. Själv har jag både den nya PS2 och den gammla. Så om ni frågar mig om vilken man ska spela online på så säger jag "den nya". Med tanke på att den har ett inbyggt nätverkskort i sig, så det är bara att skicka ett brev till Sony så får du gratis nätverksspelande. Men på den gammla är det mer komplicerat, själv lyckades jag alldrig att spela online på min gammla PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Man får chippa sitt ps2 för man får göra kopier på sina orginal spel utifall de skulle gå sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jo, det får man nog om man köpt det och gör en kopia till sig själv, det har jag med hört.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg