M4ri3 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag har en fråga om Most Wanted. Dom bilderna som fotograferas när man vinner ett race, kan man se dom isf hur och var?? Sen när man är mitt i en polisjakt hur fixar man bra med belöning då? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Man måste skaffa mer poliser och paja mer saker.... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M4ri3 Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Man måste skaffa mer poliser och paja mer saker.... :) Okaj ...=) Du vet inget om dom bilderna som man får i slutet av vunnet race? Och en sak till hur många bilar kan man sammanlagt ha i sitt "förråd"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joha95 Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Bilderna försvinner bara efter Racet! :( joha95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Kräver inte Most Wanted lika höga systemkrav som Underground2 gör? För när jag kör Most Wanted på högsta inställningar så laggar det knappt. På Underground 2 laggar det mer på gögsta inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Man måste skaffa mer poliser och paja mer saker.... :) Jag tror att man kan ha hur många som helst, det har inte varit något stopp för mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Vad är er högsta belöningspoäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.