Duckman Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Det där med olika färg gör det bara svårare att välja :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Hahaha aa precis kommer ta flera timmar i butiken innan man lyckats välja den rätta färgen. Jag kommer antagligen välja svart för att mitt PS2 e svart och jag gillar färgen. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ja kommer nog å välja svart elle vit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jätte snygg konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 jag tror jag tar vitt eftersom min PSone är silver och min PS2 e svart så tar jag vitt men kanske jag ändå tar silver!! jag vet inte det är svårt!! :blink: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg