Kenschi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 SHA alla små ungar får ni ha snöbolls krig i skolan? Vi får inte men vi gör det endå 8) Alla mular mig bara :cry: i min skola Dem säger till alla små barn eller vi yngre men inte alla stora j*vla SÄR LÄRARE :evil: oh... det där kändes bättre.................. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 SHA alla små ungar får ni ha snöbolls krig i skolan? Vi får inte men vi gör det endå 8) Alla mular mig bara :cry: i min skola Dem säger till alla små barn eller vi yngre men inte alla stora j*vla SÄR LÄRARE :evil: oh... det där kändes bättre.................. :D Ingen bryr sej typ i vår skola... men detta va en lite onödig tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 i min skola slänger alla snöbollar på varandra men ingen slänger på mig, jag har farlig respekt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 i min skola slänger alla snöbollar på varandra men ingen slänger på mig, jag har farlig respekt =) Scary....... Mi beg u dont hurt mi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 det får vi men bara på baksidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 vi har snöbollskastning hela tiden,men inte nu eftersom det bara är puderskitsnö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vi får bara ha det på fotbolls planen men där tar snöslut efter 2 dagar så vi har det lite överallt hehehe. ett tag åkte man till rektorn om man hottade snöbollar utanför planen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vifår ha det på tennis-planen.för där brukar ingen vara.Men om man bara går in på tennis-planen och inte e med i snöbollskriget kan man kasta på hon/han ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vi får inte ha snöbollskrig men har endå bakom en lärara så dom inte ser =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 vi får bara kasta på en sida där brukar jag och min kompis gå mot typ 30 lekisbarn :D f*n vad de springer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 vi får kasta men när nån lite barn kommer får vi inte kasta tills den går :evil: vi brukar dela i lag jag brukar altid storma jag är lagkapten 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ibland kan det balla ur det där med snöbollskrig! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.