Nafrali Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Har sett nu att man kan köpa något som heter Faceplate. Men jag har en fråga, är det bara till där framm eller täcker det hela xbox'en? http://www.webhallen.com/prod.php?id=46058 där kan ni se vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 det är bara fram, det hörs på namnet nästan, face=ansikte, alltså xboxens ansikte, det sitter främst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag tror att det bara är till framfronten. Men det kan ju vara hela också. Skulle se det svårt att byta bara. :P Detta är lätt min favorit. http://www.whitedog.co.uk/catalog/images/xbox360_skin_wood.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) The Moose:Skit snyggt,hur mycket kostar en sådan 'Faceplate'? Redigerat 29 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Runt 200 kronor. Sen har jag hört att man ska kunna designa sin egen faceplate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Coolt! Men är inte 200 kr lite för dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 det tycker jag med, det är ju typ en plastbit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Har sett nu att man kan köpa något som heter Faceplate. Men jag har en fråga, är det bara till där framm eller täcker det hela xbox'en? http://www.webhallen.com/prod.php?id=46058 där kan ni se vad jag menar Den FacePlate var jäkligt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ja den är snygg! Men klart att en Faceplate kostar, ni vet Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 men ser det inte konstigt ut om det är en blå front, sen en vit konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jo det kan det nog göra. Har bara sett framifrån, de visar ju ingen bild på hela konsolen då. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag tittade på den där länken som Spirit gav nyss,och för att vara ärlig så var den konstig som Simpsons sa,pga att den täcker bara ett litet del. Men annars var de snygg. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.