Zonix Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) Kollar nån här på fuska på Oz? Det går ungefär vid klockan 01.00 till 02.00 på Ztv Det är ganska våldsamt.. Det handlar om fångar på ett fängelse i Amerika. Alla är skådespelare Redigerat 29 December 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 aldrig hört talas om... vilken dag går det? e det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Brukar inte kolla på det . Men jag kanske ska göra det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag har sett den några gånger,inte hela dock. Den utspelar sig i ett fängelse,men ganska våldsamt som Zonix sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Vilken dag går det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Har bara sett lite grann men somnat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 varje varda, jag har sett alla avsnitt... och det är inte lite våldsamt, ganska så mycke, och typ inge censur eller någo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Säg det hära till mig: Tid Kanal Dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Tid: Mellan klockan 1 och 3 på kvällen Kanal: Ztv Dag: Alla vardagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Tid: Mellan klockan 1 och 3 på kvällen Kanal: Ztv Dag: Alla vardagar Tack Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Oz är definitivt en av de bästa TV-serierna som gjorts. Det är dock verkligen inget jag rekommenderar småungar att se. ;) *Jag flyttar tråden till dess rätta forum.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.