Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 BTT. Man kan få in sina pokemon från S/R/FR/LG/E till det på något sätt.. Men hur vet jag inte. Kolla upp det på www.serebii.net eller läs manualen som kommer med spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Ja, Pokémon Dash är ett av de sämre spelen till DS. Inte det sämsta dock. Har klarat det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 vilket e det sämsta då...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Eftersom jag inte testat alla är jag inte säker, kan bara säga att Pokémon Dash inte är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 pokemon dash= sopigt sopigt sopigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg