Scones Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Har nu uppnått den underbara lvl'n 20 med min nya char, en Dwarf HUnter :D. Just nu har jag en Björn som jag haft från lvl 12 typ..Visst den e okey o så.. Men jag undrar om nån har ett förslag på en bättre pet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Hmm... En... Crocolisk? Annars är ju Scorpider ganska bra också eftersom dessa gärna förgiftar sina motståndare ;) Katter anses av många vara den starkaste, men om du frågar mig är dom lite väl mainstream. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 hmmm raptor e ju okej och scorpioner. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Katter, dom är helt klart bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Vänta till lvl 30, sen dra STV och skaffa Tiger Eller Panther! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 raptor tycker jag e bäst men villken pet du vill ha får du bestämma själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 gå in på DEN HÄR hemsidan där kan du se alla fördelar och nackdelar med olika pets, attacker, mat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Annars kan man jun Beast Lore:a dom, elle vad det heter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 ha...ha du ska åka till Duskwood i lvl 25 ungefär o tämja en varg norr om darkshire... men sen i lvl 43 ska du ha bangladesh... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 lyd ett gott råd:ta inte bangalash han har itne bra me damage ta istället en panther som kan bli osynlig i 37-42(jag har lvl 47 nu och har kvar den och den e super kan bli osynlig och allt :rolleyes: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Humar the pridelord för attackspeed o look. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg